هانیههانیه، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

شازده کوچولو های خاله

هاني خرابكار!

1390/3/10 10:42
نویسنده : خاله نرجس
1,087 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز مامانم و ريحانه رفتن مهموني و هاني رو آوردن خونه ي ما تا من تنها نباشم!

چشمتون روز بد نبينه!

هاني خانم وقتي فهميد مامانش قراره بدون اون بره شروع كرد به جيغ كشيدن كه من هم مي خوام بيام و تقريبا يك ساعت توي بغل من بود و يك سره جيغ مي زد

من هم هر چي سعي كردم با انواع و اقسام اسباب بازي ها ساكتش كنم نشد كه نشد تا بالاخره هاني كه نفسش بند اومده بود با 7،8 نوع لگو كه همش رو تو اتاق من ريخت بيرون!ساكت شد.

چند دقيقه بعد مامانش زنگ زد كه احوال هاني رو بپرسه كه هاني تا دوباره صداي مامانش رو شنيد زد زير گريه!

من كه ديگه نزديك بود از دست اين جوجه ي جيغ جيغو خودم رو بكشم!وقتي هم كه رفت اتاقم ديدن داشت

هاني علاوه بر اون 7،8 نوع لگو همه وسايل توي كمد هام رو هم ريخته بود بيرون و من موندم يه اتاق شهر شام

بعد ميگن چرا از دستش عصباني مي شم؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مهديه
10 خرداد 90 11:03
سلام واي چه وحشت ناك!
arezoo
10 خرداد 90 11:03
سلان حالا خوبي؟
نگين
10 خرداد 90 11:26
سلام وب قشنگي داري شايد جواب خيلي از سوالاتتون توي وب من باشه .
mAhyA
10 خرداد 90 13:27
سلام......اشکال نداره...الکی نیست که لقب خاله گرفتی دیگه این درد سرا رو هم داره....ولی واقعا خیلی وحشتناک بودمن امروز زبان دادم امتحان بعدیم 5 شنبه زمین شناسی دارم...

حالا يه سال ديگه سلامت مي كنم خانم درس خون!

مامان ماهان
11 خرداد 90 9:40
سلام ای وای از این ریخت و پاش بچه ها میفهمم چی میگی گلم صبور باش گلم بوسسسسسسسس
mam
11 خرداد 90 10:46
آخي الهي بگردم خاله رو!
sajede
11 خرداد 90 10:46
نرجس زنده اي يا مرده؟!
ساحل
11 خرداد 90 10:47
راستي جوابم رو ندادي؟
mAhyA
12 خرداد 90 20:11
salam vay narjes saram shekaste bia bekhoon jaryano
ahang
14 خرداد 90 11:41
سلام نرجس بابا به روز کن این وب بی صاحابو
مامان سید ابوالفضل
14 خرداد 90 14:46
سلام عزیزم خوبی درکت می کنم چی کشیدی______$$$$$$$$________$$$$$$$$$_________ _____$$$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$$$$_______ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ ___________$$$$$$$$$$$$$$$$$____________ _____________$$$$$$$$$$$$$______________ ________________$$$$$$$_________________ ___$$$___$$$______$$$_______$$$___$$$____ __$$$$$_$$$$$______________$$$$$_$$$$$___ __$$$$$$$$$$$______________$$$$$$$$$$$___ ____$$$$$$$__________________$$$$$$$_____ ______$$$__*ღ*__________*ღ*___$$$_______ _______$________________________$________
mAhyA
16 خرداد 90 13:39
سلام حتما بیاید پیش ما اپیم با سه تا پست جدید و کلی عکس
سارا
16 خرداد 90 18:07
سلووم چطور مطوري!؟
sara
16 خرداد 90 20:59
salam azizaam mer30 ke behem sar zadi age doost dari tabadol link konim dooshet dalaaam khale joon khooshooloo haro ham beboos
خاله کوچیکه
17 خرداد 90 0:43
سلام. خوبی؟ ما هم دو تا خاله ایم که از نی نی خوشگلمون می نویسیم. بیا تا با هم آشنا شیم و اگه موافقی تبادل لینک کنیم
مامان ماهان
17 خرداد 90 11:05
سلام خوبی امتحانها چطوره خسته نباشی
مامان فرشته
18 خرداد 90 3:47
سلام عزیز دلم خوبی ؟ ای جونم قربونش برم چه دخمل نازیه بوسسسسس
خاله کوچیکه
18 خرداد 90 17:25
سلام. لینکت کردم. تو هم با اسم فرشته کوچولو لینک کن
مامان تربچه
19 خرداد 90 8:53
امشب شب آرزوهاست آرزو میکنم خانه قلبت پر از گلهای یاس،نغمه خوان خانه قلبت هزار باغ احساست پر از گلهای ناز،همچو یه قالی پر از نقش و نگار به رسم دوستی ما را هم از دعایتان فراموش نکنید
sara
19 خرداد 90 18:52
salam mano ba esme webamlink kon linketoon kardam
مامان سید ابوالفضل
21 خرداد 90 13:44
arezoo
23 خرداد 90 10:31
سلام امتحانات تموميد؟