هانیههانیه، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

شازده کوچولو های خاله

من دارم میرم

1390/6/30 9:54
نویسنده : خاله نرجس
1,255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها ممنون که اومدین و تولد زهرا رو تبریک گفتین خیلی خوشحال شدم ممنون

من تا ۳۰ میام نت از ۳۱به بعد نمی تونم بیام چون مدرسه ها شروع میشه کم کم و اکانت نتم هم ۳۱ تموم میشه و چون مدرسه داره شروع میشه مامانم نمیذاره بشینم پای کامپیوتر اینم از شانس بد ما ولی چون دلم واسه همه تون تنگ میشه شاید ۳ یا ۴ بار در ماه بیام و اپ کنم بیشتر هم اخر هفته ها میام اونم ساعت ۵ یا ۶ به بعد امیدوارم از دستم دلخور نشین چون مدرسه است و گرفتاری هاش تازه من و هم سنای من باید از امسال خرخونی رو شروع کنن چون که برای ما کنکور برداشته میشه و برای اینکه بخوایم بریم دانشگاه خیلی شرایط سختی داریم پس از من یه نصیحت دخترا و پسرا از امسال بچسبین به درس و مشق امیدوارم همه تون در اینده کسی بشین که باعث افتخار اطرافیانتون باشین و همیشه سالم و خوشحال زندگی کنید و شکر نعمت هایی رو که خدا بهمون داده بکنیم

تا اپ بعدی بای تا های

پسندها (1)

نظرات (2)

کیارش کوچولو
8 مهر 90 13:53
سلام خاله های مهربون ...اومدم تولد هانی خشکله رو تبریک بگم امیدوارم120 ساله بشه
خاله بزرگه
2 آبان 90 11:51
سلام بدویید بیایید عکسای جدید فاطمه جون رو گذاشتیم!