هانیههانیه، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

شازده کوچولو های خاله

تموم شد!!!

1390/3/24 18:18
نویسنده : خاله نرجس
1,093 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااام

واي باورم نمي شه بالاخره امتحانام تموم شد و تابستون من هم شروع شد تازه اگه اون يه هفته اي كه واسه رياضي تعطيل بوديم رو هم مي رفتيم و امتحان مي داديم زود تر هم تعطيل مي شديم!

امسال سال خوبي بود هر چند قرار بود تا آخرين لحظه من برم تيزهوشان و يه دفعه سر از شاهد در آوردم اما به نظرم اين قدر خوب بوده كه حسرت نخورم

نمي دونم سال ديگه هم بر و يچ رو مي بينم يا نه . چون يه عده شون كه از مدرسمون ميرن ، يه عده زيادي ميرن تجربي ،بعضي ها هم ميرن انساني و من مي مونم فقط چند تاشون!و دلم واسه اونايي كه ميرن تنگ ميشه.

هر چند تابستون با هم ارتباط داريم ولي......

و خلاصه اينكه چون تعطيلم بيشتر آپ ميشم و زودتر پست ميذارم

راستي نظر يادتون نره!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مليكا
23 خرداد 90 12:01
واي منهم امتحانام تموم شد! بالاخره راحت شديم
sajede
24 خرداد 90 15:33
پس بالاخره راحت شدي!
mAhyA
31 خرداد 90 12:47
سلام نرجس جون خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مشکل وبت حل شد؟؟؟؟؟؟
خدا رو شکر!!!!!!!!!!!!

منم امتحانام تموم شد..........راستی تو چه رشته ای میخوای بری؟؟؟؟؟؟؟

مدرست شاهده؟؟؟؟؟؟

من تیزهوشانم.......(تیزهوشان مدرسه صالحینم)

کی کارنامه میگیری نرجس؟؟؟؟؟؟؟

وای اگه بدونی من چقدر دلهره دارم واسه کارنامه.........
من ميخوام برم رياضي(معماري)
تا پارسال من هم تيزهوشان بودم اما امسال رفتم شاهد...
كارنامم رو گرفتم معدلم 75/19 شده
همش از دروس حفظي كم آوردم!

مامان ماهان
31 خرداد 90 16:43
سلام سلام سلام خداروشکر راحت شدی گلم من چند بار اومدم ولی وبت مشکل داشت
مامان تربچه
31 خرداد 90 19:13
خانمی قرار شد زور به زود آپ کنی که
مامان سید ابوالفضل
1 تیر 90 16:42
سلام عزیزم خوشحالم که امتحاناتت تموم شد واقعاً راحت شدی
مامان سينا
4 تیر 90 14:49
سلام عزيزم انشالله كه ميشه موفق و پيروز باشي و به درجات عالي علمي برسي.